Az előzmények

Kedves Nagymesterek, Hányaveti Rekontrázók, Böcsületes Hamiskártyások, Szimpla Kis Spillerek!

Aludtunk rá néhányat és kezd kirajzolódni a doroszlói kláber party időpontja és mezőnye. A szervezők főkurátoraként fölvettem a kapcsolatot az eseménynek helyt adó borbélyüzlet többségi tulajdonosával, úgy is mint a jó édes anyukámmal.

Azóta már kihevertem a beszélgetés lelki sérüléseit. A hosszabb lélegzetű monológ összefoglalását én az "Elment az eszetek!?" kérdően kijelentő mondatának ide írásával letudottnak tekinteném.

Porba taposott önérzetemet csak akkor sikerült némileg helyre állítanom, amikor határozott, egyértelmű választ tudtam adni arra a kérdésére, hogy köménymagos kiflit süssön, vagy kenyérlángost? Azt mondtam: felőlem lehet lekváros fánk is… Ez a személyemet bearanyozó közismert tolerancia most is meghozta az eredményt: szabad a pálya!

A csapat teljes minőségi élelmezését megoldandó, ezen körlevelemben rákérdeznék ifjabb Ódry Árpád úrfira, a bográcsforgatás új üstökösére, hogy áll-e még nagyvonalú felajánlása? Ha igen, akkor megkérném, hogy nézzen már utána a nyersanyag és egyéb hozzávalók beszerzésének! A dinár alapú elszámolás ügyében keressen meg mellékelt elérhetőségeim egyikén.

Mellékelten küldök néhány érdekes forrásművet a kaláber, kalabriász, tartli, stb. néven ismert kártyajátékról, amelyeket a világhálóról szedtem le. Található itt játékszabály ismertető is, azért, hogy legyen mit áthágni. A feltörekvő ifjúság ebből némi ismeretet kaphat, de természetesen ez még nem jogosítja fel őt arra, hogy holmi rekontrázáson törje a fejét. Ez ugyanis az illetőre azzal a veszéllyel jár, hogy esetleg áthúzatik az asztalon.

Ajánlom megtekinteni a Taksony nevű, a Csepel sziget szomszédságában található, svábok lakta helyiség honlapját (http://www.taks.hu/), ahol rátaláltam a doroszlói kláberjátékhoz leginkább hasonlatos Tátli játék művelőire!

Ami az időpontot illeti:
2007 November 1. csütörtök (Mindenszentek, ünnepnap)
2007 November 2. péntek (szabad nap, ledolgozzuk)
2007 November 3. szombat (szabad nap)
2007 November 4. vasárnap (szabad nap)

A fentiek alapján, valamint a röszkei határátkelőhely sorállására is figyelemmel, legjobb lenne a megbeszélt időponthoz tartani magunkat, tehát:

Pénteken (november 2-n) délután 16:00 órakor találkozás Doroszlón a borbélyüzletben!!!

A pénteki ott alvás természetes, aztán a többit majd meglátjuk!

Kérek mindenkitől visszajelzést, egyrészt azért, hogy fel tudjunk készülni a kaja és a fekvőhelyek tekintetében, másrészt az utazásszervezés vonatkozásában.

A szépreményű utánpótlás felkészítése és előzetes kiképzése az atyák (apósok) feladata! Aki eljön, annak tudni kell legalább annyit, hogy a Bella az nem tévésztár, valamint hogy a Piroshúszas nem londoni buszjárat!

Viszlát mindenkinek,

Pusztai Lajos

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License